Promoten nieuws uit de regio

Kaart Diamant 2015 met 't Harde
21 september 2016

Promoten nieuws uit de regio

Regiobranding: kernwaarden,- woorden en kernkwaliteiten
Eén van de speerpunten van De Diamant is regiobranding. Vanuit de 3 O's zijn verschillende bedrijven en instellingen bezig met het in de markt zetten van de regio. De Diamant van Midden-Nederland is de naam van het regionale handelsmerk dat bestaat uit een handelsnaam en een beeldmerk (registrated mark) dat daarvoor ingezet wordt.
De betrokken gemeenten en bedrijvenkringen hebben ieder voor zich nagedacht over één kernwoord wat hun DNA het beste vertegenwoordigt. Met deze kernwaarde brengen ze focus aan en vult ieder een facet van De Diamant van Midden-Nederland in.

De gekozen kernwoorden zijn:
Elburg: Vesting van de Veluwe
Ermelo: Buitenleven
Harderwijk: Talent (economie) & Heerlijk Harderwijk (toerisme)
Heerde: WijzijnHeerde
Nunspeet: Uit de kunst
Oldebroek: NatuurKracht
Putten: Bomendorp
Zeewolde: Ruimte

437