SHINE wordt uitgegeven om de unieke DNA van de regio Noord-Veluwe te promoten. Het biedt een podium aan het regionale handelsmerk De Diamant van Midden-Nederland om te schitteren in al haar facetten en zet het doel, de activiteiten en betrokkenen in de spotlights.

• Eenmalige uitgave
• Informatief en ‘easy-to-read’
• Verspreiding: gemeenten Putten, Ermelo, Harderwijk, Zeewolde, Nunspeet, Elburg, Oldebroek en Heerde
• Bereik: ca. 80.000 adressen van particulieren en groot aantal bedrijven
• Redactionele inhoud:
     o Weg met de bescheidenheid! Over de innovatieve kracht van onze regio;
     o Bundelen: het Innovatiehuis De Diamant (ID);
     o Vernieuwen: Robotica in de regio;
     o Verbinden: de Week van het ID 27-30 november;
     o Veluwse Innovatieprijs (VIP)
     o En meer…

Het thema van SHINE in 2017 is het programma van de Week van het ID. Een gevarieerde week van 27 t/m 30 november vol met aansprekende innovatiethema’s zoals circulaire economie, robotica, duurzaamheid, export, nieuwe business modellen en kijkjes in de (bedrijfs)keukens. Innovatie betekent voor iedereen weer wat anders. Waar ligt uw interesse en waar gaat u naar toe? SHINE gaat de diepte in met achtergrondverhalen en interviews.

De Veluwse Innovatieprijs (VIP) sluit de Week van het ID af op 30 november feestelijk af. Bedrijven uit de regio nomineren ‘juweeltjes’ van bedrijven, organisaties of personen. Wie zijn de echte VIP’s in onze regio? Waar staan ze voor en waar gaan ze voor? U leest het in SHINE.

Maak deel uit van deze unieke uitgave en profiteer van 1 week gratis banner op de website.
Mail naar martin@foppenreclame.nl.

Ja, ik wil op de hoogte gehouden worden met informatie die relevant is voor mij als ondernemer.
De Diamant van Midden Nederland

Met behoud van eigenheid, schitteren als collectief.

Hiermee schrijf ik me voor de nieuwsberichten van De Diamant van Midden-Nederland.

478